2022. január 21., péntek

Leverage: Redemption S01E01 felirat

 A sorozat hozza az előd hangulatát... szóval nem épp szuperakciódús, sokszor inkább "ügyeskedő".


 Leverage: Redemption (2021) S01E01 magyar felirat letöltése

Néhány megjegyzés annak, aki nem látta az előzményeket (Leverage 5 évados, szinkronosan "Lépéselőnyben")


> Lucille: Hardison furgonjának a neve.
>Nate*: az "előző sorozatban" ő volt a főnök/csapatvezető (és a belső ember, aki eleget tudott)
>A rész elején soroltak a szerepek a csapatban (mindig így volt):
Hardison (Aldis Hodge) a hacker/hamisítvány készítő. Sophie (Gina Bellman) a színész/szélhámos/műértő. Eliot (Christian Kane) a verőlegény. Parker (Beth Riesgraf) a kissé zakkant tolvaj.
>M terv:
- mindig több tervük van.
- ha jól emlékszem Hardison többen (majdnem) meghal, - köztük ebben - ezért (is) utálja az M tervet.

*Érdekelt a dolog, ezért utána jártam. A Natet alakító színészt erőszakkal vádolják, ezért nem került bele a folytatásban.
Viszont helyette érkezett Noah Wyle (a Vészhelyzetben játszotta Carter dokit), mint új "belsős", illetve ügyvéd.


Kellemes hétvégét,

LunaSol

3 megjegyzés:

  1. Jaj, de jó, hogy rátaláltál és elkezdted fordítani. Amikor nyáron elindult hetekig keresgéltem, hogy fordítja-e valaki, de mostanra már meg is feledkeztem róla. Pedig az eredeti 5 évad az egyik legnagyobb kedvencem. Remélem, méltó folytatást raktak össze.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kiszúrtam már én is nyáron, de nem volt rá időm. Most kezdtem el nézni, mert nézni sem volt időm, és láttam, hogy nincs felirat hozzá, sőt sok magyar oldalon fent sincs, szóval gondoltam csinálok feliratot hozzá, hátha így több helyre felkerül. :)
      Én is szerettem az alap sorozatot, szóval reménykedem.
      Már berendelték a 2. évadot, szóval gondolom jól áll a szénája.

      Törlés
    2. Köszi ezért, így megint fordítasz olyat is amit még tán meg is nézek.
      Viszont úgy látom, hogy az eltelt idő miatt az általam preferált alacsony bitrátás HEVC X265 verziók letöltése eléggé megnehezült, ha lesz kedvem később lehet kiteszem az 1080p MeGusta verziót a TVS-re.

      Törlés