2021. május 7., péntek

The Equalizer (2021) S01E01-02 felirat

Oké, szóval többen kérték, és azt mondtam, bevállalom, ha lesz több időm.
Valójában ott még nem tartok, mert be kell érnem magam több felirattal, de kb két hete rákattantam a nyomozós sorozatokra és ez is belefér abba a kategóriába (olyan magánnyomozós alkategóriában), szóval kellemest a hasznossal, mint Rexnél. :)
És ha valaki tud nyomozós/magánnyomozós/rejtélyt kiderítős sorozatokat... sorolja. :D

FYI: Nem dupla rész, csak elkészült kettő. :)



The Equalizer (2021) S01E01 magyar felirat letöltése


The Equalizer (2021) S01E02 magyar felirat letöltése

Az utolsó mondat "az egyenlítő" vagy "a kiegyenlítő" szó szerint, de mivel a filmek és a korábbi sorozat "a védelmező" címen futott, ezért úgy döntöttem maradjunk annál, viszont a későbbiekben még visszatérhet, ezért gondoltam leírom, mert lehet, hogy a szövegkörnyezet miatt a rendes fordítást használom majd.

Szóval, csak tudjatok róla. :)


Jó szórakozást,

LunaSol

3 megjegyzés:

  1. Köszi, hogy felhívtad rá a figyelmemet. Queen Latifát szeretem, és nélküled nem fedeztem volna fel ezt a sorozatot. Remélem, folytatod :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szívesen! Remélem tetszik majd. A harmadik részhez most tettem fel a feliratot. :)

      Törlés