2020. december 26., szombat

A Winter Princess (2019) felirat

Boldog karácsonyt / Kellemes Ünnepeket! :)


Tegnap a késői ebéd után elaludtam... mostanáig, ezért ez ma kerül fel, de attól még mindenkinek nagyon boldogat. Remélem szépeket hozott a Jézuska, finom az ünnepi menü és amennyire lehet, mindenki egészséges. :)

Ma Hallmark (!!) filmhez hoztam feliratot (ezt csináltam tegnap), hogy legyen valami ünnepi is, aztán vasárnap-csütörtök között jövök a megszokottabbakkal.

Szóval...


A Winter Princess (2019) magyar felirat letöltése


Jó szórakozást,

LunaSol

9 megjegyzés:

  1. Kedves LunaSol!
    Mindenekelőtt köszönöm az egész éves áldozatos munkádat, amivel sok embernek szereztél sok örömet. Boldog új évet kívánok és hasonló hozzáállást mindannyiunk örömére!
    A Winter Princess-hez kapcsolódóan viszont azt szeretném kérdezni, hogy a hozzá tartozó filmet honnan tudnám beszerezni, mert eddig minden ilyen irányú kísérletem kudarcba fulladt. Még az állítólag már fenn lévő szinkronos változatok is mind fizetős letöltőkre visz. Üdv: Cibe

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem külső merevlemezen volt, nem mostani.
      Én filmezzen találtam online nézhetőt:https://videohouse.me/index.php?id=33731
      Elméletileg a feliratot is rátették, legalábbis úgy van jelölve.
      Boldog Új évet!

      Törlés
    2. Nagyon köszönöm a linket, még a film letöltése is sikerült! Üdv: cibe

      Törlés
    3. Juhé! :)
      Remélem tetszett annyira a film, mint amennyire készültél rá. :D

      Törlés
  2. Nagyon köszönöm ezt a filmet, tetszett! És köszönöm a felirataidat, szeretem őket. Nagyon boldog, sokkal boldogabb, békésebb új évet kívánok neked.
    És csak egy kérdés: folytatod a Hudson and Rex-et? Nagyon örülnék neki.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szívesen és neked is boldog új évet! :)
      Igen, folytatom, épp a napokban jutott eszembe mennyire lemaradtam. Kicsit nehezebben ment mostanában a koncentrálás, de igyekszem :)

      Törlés
    2. Sejtettem, hogy rád is rád szakadt a 2020-as év, ne is vedd sürgetésnek még véletlenül sem, csak egy rajongó szelíd érdeklődésének. A választ köszönöm, megnyugtattál, hogy idén sem leszek Hudson and Rex híján. :) Minden jót neked!

      Törlés
    3. Nem veszem sürgetésnek, dehogy. A fájl már megvan, még letekerem a Medet, aztán jövő héten "megyek St. John's-ba nyomozni". :D Karácsony előtt akartam még fordítani belőle, de... um... eltávozott a kutyám, nem éreztem magam olyan formában, hogy fordítsak.
      Egyébként a 3. évad most indul, szóval igyekszem befejezni az előzőt, szerintem dobálom majd a Med után, mert kb 2 hét és visszatér a 911 LS is. :) Addig szeretnék 5-6 részt megcsinálni belőle.

      Törlés
    4. A kutyádért nagyon mély részvétem, én is elvesztettem az enyémet évekkel ezelőtt, a mai napig nagyon rossz, nem is lett másik. Olyan úgy sem lesz több!
      A Hudson and Rex-et is talán ezért szeretem annyira. Előre is köszönöm és nagyon várom a folytatást.

      Törlés