2022. január 13., csütörtök

9-1-1: Lone Star S03E01 felirat

 Boldog Új Évet! (Kicsit megkésve)

Egy tüdőgyulladással, egy karácsonnyal, meg egy szilveszter-új évvel később...



911 Lone Star S03E01 magyar felirat letöltése

A verziót lefelejtettem a feliratnál, most pótolnám:


9-1-1.Lone.Star.S03E01.PROPER.720p.WEB.h264-GOSSIP
9-1-1.Lone.Star.S03E01.PROPER.1080p.WEB.h264-GOSSIP
9-1-1.Lone.Star.S03E01.WEBRip.x264-ION10

Note: internet által "megerősítve", mert amivel elkezdtem fordítani videó ott elcsúszott a hang a képhez képest, majd a kép is furcsa lett, ezért kerestem egy másik videót, annál viszont nem volt verzió... de elméletileg ezekhez jó.

Note2: úgy látom dupla rész cselekmény szempontjából. A következőt holnap fordítom, este vagy szombaton kerül fel a felirat, ha valaki szeretné egyszerre nézni.


Jó szórakozást,

LunaSol

18 megjegyzés:

  1. Nagyon orulok, hogy tul vagy a nehezen! Boldog Uj Évet! Jo egeszseget, szeretetet, vidamsagot! es koszi a forditast!

    VálaszTörlés
  2. Jó, hogy előkerültél, és köszönöm a feliratot. Sokkal boldogabb és békésebb új évet kívánok neked!

    VálaszTörlés
  3. Örülök, hogy jól vagy! Köszönöm, hogy folytatod, a 9-1-1 Lone Star fordítását!😊

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szívesen, felkerült a következő felirat is. :)

      Törlés
  4. Nagyon örülünk, hogy előkerültél és tovább fordítasz!

    Azt csak úgy csendben mondom, hogy ehelyett a woke szar helyett fordíthatnál valami olyat ami nézhető, pl. a Mayor of Kingstown-t, esetleg a Station 11-et, bár ez utóbbihoz talán az HBO csinál majd feliratot ha elindul Mo.-n a Max. Ellenben a Mayor of Kingstown-hoz jelenleg esélytelennek tűnik felirat és ez egy tényleg nagyon jó sorozat, de sajna az én qrva gyenge angolommal sok helyen nem értem angol felirattal. :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az, hogy mi számít szarnak az mindenkinek más valaki ezt nézi szívesen, valki a New Amsterdamot vagy mást...


      Viszont abban egyetétek veled, hogy a Mayor of Kingstown-hoz jó lenne magyar felirat, de nem tud minden sorozathoz is feliratot csinálni, és valószínűleg nem is akar.

      Törlés
    2. Köszi, remi167! Én személy szerint szeretem ezt a sorozatot, de nem vagyunk egyformák. :)
      A Mayor of Kingstown előbb-utóbb szerintem lesz szinkronosan, már csak a színészek miatt is.
      Nekem rengeteg behozni valóm van a sok kimaradás miatt és még a tavalyi vállalásokkal is le vagyok maradva (vagy még el sem kezdtem), szóval ennek most nem állnék neki.
      Egyébként a felirat sosem reménytelen, pl. tegnap láttam, hogy valaki csinálja az FBI Internationals-t és pl arra is sokan azt mondták, hogy "áh, úgy sem csinálja majd senki". Néhányra kicsit többet kell várni ugyan, de a legtöbbször akad rá ember.

      Törlés
  5. Örülök,hogy velünk vagy!!!!!!!
    (végre) :)

    VálaszTörlés
  6. Jó hogy újra itt! :-)
    Néha azért adhatsz életjelet magadról…
    Köszi a feliratot, és persze utólag is BÚÉK! :-)

    VálaszTörlés
  7. Megvagy! De jó! Nagyon aggódtunk ismét! A lényeg, hogy rendben vagy! Bújjjjjék!!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én mondtam, hogy megmaradok. :D Elnézést az aggódásért.

      Törlés
    2. A lényeg, hogy ismét köztünk vagy!

      Törlés
  8. Végre, újra itt! Már többen is kezdtünk ismét komolyan aggódni!
    BUÉK és azt, hogy még sokáig örvendeztess bennünket a kiváló fordításaiddal.

    VálaszTörlés