2022. január 15., szombat

9-1-1: Lone Star S03E02 felirat

 És meghoztam a második rész feliratát is.

Apró rossz hír, hogy a sztori még nem ért a végére, vagyis folytatjuk a harmadik részben. Az viszont majd csak január 24-én kerül adásba (jövő héten nincs Lone Star)


911 Lone Star S03E02 magyar felirat letöltése

Note: csúszás miatt az előbb átidőzítettem a feliratot és cseréltem a fájlt. A link ugyanaz.

(Nekem bejelentkezve már kiírja, hogy v2, de kijelentkezve még nem. Nem értem, de ellenőrzés után gondolom kikerül "hivatalosan". A biztonság kedvéért várjátok meg, hogy a v2 megjelenjen.)


Jó szórakozást,

LunaSol

7 megjegyzés:

  1. Szia! Köszi a feliratot. Ha esetleg lesz szabadidőd a 9-1-1 (LA) nem fordítanád esetleg?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Meg tudod mondani, hogy hol állt le a fordítás?
      A korábbi fordító twitterén a 4. évadot láttam. Az egyik felirat oldalon csak az 5. évad 1. rész van fent, valahol másol az 5. részig láttam.

      Törlés
    2. Szia!

      5.évad 1. részéig találtam csak magyar feliratot. Köszi, ha folytatod :)

      Törlés
  2. Valahol már fent van a 9.részig. A 10.részig ment le. Majd március 21.-én jön a 11.-rész.

    VálaszTörlés
  3. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés