2019. június 23., vasárnap

SPF-18 (2017) felirat

Ma este egy filmet hoztam.
Egyébként a szörf a gyengém, szóval ha találtok sorozatot vagy filmet a témában, ide vele! 😀


A középiskola utáni nyarat élik meg főszereplőink és bár tele van klisével (anélkül ez a kategória nem megy), nekem tetszett, hogy nem túl habos-babos (bár néha idegesítő volt), olykor kapott egy kis mélységet, de nem vették túl komolyan, és én imádom nézni a hullámokat (meg a vizet úgy általában), szóval örültem a szép felvételeknek.
Azt nem tudom, hogy a tizenéves korosztálynak mennyire fog hiányozni a "hálivúdi feeling", mert azért olyan hú de nagy drámák és bosszúk nincsenek. (Thank God!)

A plakát is a film egyik jelenetéből van. I kinda like that.


SPF-18 (2017) magyar felirat letöltése

Jó szórakozást,
LunaSol

6 megjegyzés:

  1. Mavericks - Ahol a hullámok születnek (2012)
    Dogtown urai (2005)Igazából gördeszkás film de sokat vannak a parton,szörföznek.

    VálaszTörlés
  2. Szia :)

    A Rip tide is egy szörfös film ami nincs még magyarul

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Köszi. :) Kergetem, amióta írtad, végre találtam egy videót, amit le is tudok szedni, szóval boldogság. :D

      Törlés
    2. ha esetleg lesz felirat akkor felrakod? :)

      Törlés
    3. Um, az eleje már megvan, mert emlékszem, hogy szívtam az időzítéssel.
      Mikor lesz időm próbálok egy olyan videót találni, amihez nem kell átigazítani (reménykedjünk). :)

      Törlés