2018. január 12., péntek

Luis Fonsi ft. Demi Lovato - Échame La Culpa dalszöveg magyarul





Úgy indul, hogy "van valami ebben a történetben, amit be kell vallanom", de ez furcsán hangzott nekem. Felolvastam hangosan... nem lett jobb, szóval finomítottam. :)

"Nem miattad, hanem miattam"
Egy kis magyarázat: ez egy tipikus (?) szakítós duma (bár mutassanak nekem olyat, aki ezt még nem csak filmben/sorozatban hallotta...). Magyarul annyira nem jellemző, de kb: "nem miattad szakítunk, hanem miattam, mert..." és mindenki fejezze be úgy, ahogy szeretné.
Akinek megy az angol így keresse: it's not you, it's me. Biztos lesz valami magyarázós oldal, ami szebben is megfogalmazza.
Itt a sor végén egyébként pont van lenne, ha nem dalszövegről lenne szó, mert ott vége annak a gondolatnak, a "Nem akarom, hogy szenvedj" már a következő gondolat... Ha valaki esetleg nem értené.

Jó szórakozást,
LunaSol

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése