2019. december 21., szombat

A Song for Christmas (2017) felirat

Karácsonyi hangolódáshoz. :)


A Song for Christmas (2017) magyar felirat letöltése

Tipikus Hallmark. Van egy "hupsz itt hagytak" főszereplőnk, egy kisvárosunk, egy vendégszerető vidám családunk, meg egy megmenteni való farmunk. Ahol természetesen fenyőket nevelnek, hiszen karácsonyi film. 😉


Szerintem aranyos volt, bár a főszerelő lány sokszor furán tartotta a fejét (vagy csak nekem tűnt úgy). Mivel Hallmark, ráadásul karácsonyi, az egészet nyakon öntötték cukormázzal, de voltak jó, illetve humoros pillanatai. Kedves gondolatai.

Jó szórakozást,
LunaSol

8 megjegyzés:

  1. Kedves Lunasol! Bár a sorozatokról leszoktam, néha fellesek az oldalra! :D Ezúton kívánok kellemes ünnepeket neked és a családodnak! Köszönöm még egyszer a több évnyi szórakoztatást! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Oh, hey stranger! :D Örülök, hogy időnként benézel és kicsit késve, de kellemes ünnepeket kívánok viszont. Remélem egyszer vissza fogsz szokni a sorozatokra. :))

      Törlés
    2. Ez maradjon a jövő titka! :D Bújjék néked és családodnak! :D

      Törlés
  2. Pufff!
    Megelőztek!
    Kedvenc Forditóm!
    Akkor csatlakozok "Lacika" hoz és én is kellemes ünnepeket kivánok - valamint köszönöm az eddigi munkádat!(és "natürlich")várom a folytatást!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is kellemes ünnepeket kívánok utólag és előre. :)
      "Kivettem" néhány napot, de jövő héttől újra hozom a feliratokat. :)

      Törlés
  3. És én is nagyon boldog, szép ünnepet kívánok neked és a szeretteidnek!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Viszont kívánom sandrativadar! :)
      Nagy volt a tömeg a Jézuska azért nem hozta még a Shades utolsó részét, de úgy tudom feladta postán. :D

      Törlés
  4. A posta is csak jövő héten nyit, szóval nem vagyok türelmetlen :)
    Köszönöm LunaSol a jó hírt!

    VálaszTörlés