2020. május 13., szerda

Heti 5 - 2020/01

Mindenes rovat :)



1)
Hudson and Rexhez még keresem az ötödik rész videóját... aztán elkezdem.

Következő feliratok:
Doctor Doctor 70%
Chicago Med 80%

2)
Úgy tűnik (egyelőre), hogy június 8-án kezdődik az LA's Finest 2. évadja. Juhé! :)
Az új Bad Boys filmet még nem láttam, de addig megnézem, hátha van valami közük egymáshoz.




3)
Hightown

Emlékeztek, hogy Gabby Dawson elment a Chicago Fire-ból?
Nem is akárhova, mert rögtön főszerepet kapott egy nyomozós-féle sorozatban.

Monica Raymund az új, gyilkossági-nyomozós-kijózanodni-próbáló sorozatban egy teljesen más karaktert alakít majd, mint korábban a Fire-ben... vagy a Lie To Me (Hazudj, ha tudsz) című sorozatban.
Az évad május 17-én (most hétvége) indul és egy Cape Cod nevű helyre repít minket.

Az előzetesben kiszúrtam Riley Voelkelt is, aki a Roswell, New Mexico sorozatot nézőknek ismerős lehet, bár egy oldalon azt írták, hogy "mostanában mindenhol ott van"* szóval talán nem csak onnan.
(*É' nem t'om hol van az a mindenho', de é' a Roswell remake előtt szerintem mé' nem láttam semmibe')
Én biztos belenézek, bár a plakát és az előzetes elég sötét hangulatot fest, szóval... majd meglátjuk.

4)
A pletykák között láttam, hogy Meyer kiadja a Midnight Sun című könyvet... így sok-sok év múlva.
Um, nagy olvasó vagyok(/voltam, az utóbbi 2-3 évben csak gyűjtögetek, de azt szorgosan), szóval akinek ez nem mond semmit, azzal megosztanám ezt a "csodás" hírt előzményekkel is.

A Midnight Sun a Twilight Saga része (lesz). Mindenkinek megvan az Alkonyat a szoft-vámpírokkal, ugye?
A könyv Edward szemszögéből mutatja majd be az első regény történéseit.
Tudom, hogy népszerű volt ciccegni az Alkonyat-hullámra, de ha őszinte akarok lenni, én a könyvet egész lelkesen olvastam. Meyer stílusa nem a kedvencem, de azért jó volt (Bellát leszámítva).
A filmeknél a harmadikig jutottam, de az már nagyon fájt, ezért az utolsó kettővel nem próbálkoztam.
Igazság szerint, én ezt plusz egy bőrnek/lehúzásnak/pénzcsinálónak érzem, mert ennyi év után mi másért? Szerintem  még az akkori rajongók többsége is elfelejtette/kinőtte.
Tudom, tudom, eredetileg elkészült volna korábban is, csak az első pár fejezetet valaki csúnya-gonosz módon feltette a netre, mikor Meyer odaadta véleményezni, az írónő meg bemutatott azzal, hogy akkor még sem lett belőle semmi, de állítólag lelkes rajongók megírták ingyen is az unofficial verziót. :D

5)
– Melyik a gondnok?
– Az ott – mondta Petty. – Magas, nagydarab pasas abban a szőrös rózsaszín papucsban.
(Karen Rose: Számolj tízig/könyv)

LunaSol

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése