2020. május 20., szerda

Heti 5 - 2020/02

Heti ajánlatunk... :)



1)
Következő feliratok:
MacGyver és Med természetesen. Reményeim szerint legalább egy még belefér a hétvégén.

2)
Stargirl kétszer


A Stargirl május 19-én (tegnap este) indult a CW-n, de a sorozatot ne keverjük össze a Disney+ azonos című filmjével, aminek semmi köze a DC-hez.

Tehát a film:
Csak az előzetest láttam, ami aranyos, de jó messze vagyok a célközönségtől, szóval részemről passzolom, de azért megérdemel egy említést, hátha másnak pont ez lesz az új kedvence.
Én igazából Grace miatt találtam rá, mert rémlett, hogy 1-2 éve hallottam tőle valami dalt.

Az IMDb szerint ez az első filmje (amiben énekelni is fog... Disney, eh? :D) és március 13-án mutatták be az USA-ban, tehát már lehet keresni.
Annyit még összeszedtem, hogy ez egy könyvadaptáció, de ami engem illet, ezt nem olvastam.


Stargirl, a sorozat:
Az előzetes alapján közepesnek tűnik, de elkezdeni azért elkezdem, hátha később lesz szerkó csere és nem azt érzem majd, hogy Amerika kapitány kishúgát nézem.

A Strenght & Heroism előzetes az akcióra épít (de az Istenér nem adná be ma a kereső), a Destiny sokkal inkább rendes előzetes story-telling szempontból.
Ránéztem YouTube-on a kommentekre, valaki azt írta, hogy lesz crossover a Flash című sorozattal (7. évad). De ez talán pletykának sem számít, mert mást nem láttam róla, szóval don't hold your breath.
Ami elsőre tetszett, hogy lesz valami robot-féle, meg... Luke Wilson. Legalább egy ismerős arc. :)

3)
Most a Justin Bieber rajongók utálni fognak, de... ez egy vicces gif. :))


(note: nekem úgy tűnik, hogy a színpad egyik mozgó elemét valaki elfelejtette "feltolni", vagy a srác megfeledkezett róla, hogy ott egy lyuk.)

4)
Tenisz

A héten indul egy budapesti vissza-a-nyeregbe verseny, amit az M4-en élőben is adnak, szóval aki szereti a teniszt, csekkolja:
Pénteken 10 órától, amit szombat 00.10-kor ismételnek (gondolom én, mivel senki nem fog éjjel meccselni)
Szombaton szintén 10 órától indul, amit vasárnap 00.20-kor ismételnek.
Vasárnap* szintén 10-kor kezdődik, amit hétfőn 00.15-kor ismételnek meg.

(­*08.40 F1 legendák, benne Niki Lauda. 15 órakor a '96-os monacói futam ismétlése, 19 órakor pedig Esport élőben, szintén a monacói pályán)

Hivatalos nyeknyek:
"A labdarúgó OTP Bank Liga után a tenisz is visszatér az M4 Sportra: jövő héten péntektől vasárnapig élőben közvetítjük a Budapest Kupát a Nemzeti Edzésközpontból."

5)
It takes courage to make a fool of yourself.
/Bátorság kell ahhoz, hogy bolondot csinálj magadból.
(Internetes firka)

LunaSol

2 megjegyzés:

  1. szerintem jobb ha DC Universe-t irsz a Stargirlhoz (mert ők a gyártók és ott fut) a CW csak megvette sugárzásra (úgy hogy minden részből -10 percet lenyesnek) + sokaknál elrettentő példa a CW emlitése :D amúgy nekem tetszett a Stargirl nyitás, mondjuk nem vártam mást mert a Titans is bejött meg a Swamp Thing is a DCU-tól.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, nekem is kérdőjeles minden, aminek köze van a CW-hez, viszont úgy tudom, hogy csatorna szinten ők adják, ezért azt írtam. Tény, hogy a DC egy nappal előtte streamelte is (?), ha jól olvastam.
      Az elég durva, ha 10 percet lecsaptak belőle, bár gondolom nem úgy, hogy simán levágtak 10 percet a végéből, mert én a kb 52 perces verziót láttam, és ott bizony van még sztori az utolsó percekben. :)
      Nekem is tetszett a pilot, szóval nézem tovább (és valószínűleg mérges lettem volna, ha itt-ott meghúzzák, hogy beleférjen a 42 perces "tv sorozat tartományba").

      Törlés