2018. március 26., hétfő

Kelly Clarkson - I Don't Think About You dalszöveg magyarul

Ma egy Kelly Clarkson számot hoztam.
Be kell vallanom, én szeretem a hangját, jó a dal üzenete, de mégis úgy vagyok ezzel a számmal, mint a country zenével... hangulat kell hozzá.

Ettől függetlenül senkit nem akarok lebeszélni a meghallgatásáról, sőt! Aki valamennyire követte az énekesnő karrierjét (meg a híreket?) az még a dalhoz készült klipet is jobban érti majd. (De az üzenet mindenhogyan világos).

Részemről a hírneves dolgot értettem, illetve az apjáról szóló részt, mert anno a Because of You-nál olvastam valahol róla. Hogy a pasi ki volt az passz. Vagy nem valaki híres volt, vagy csak simán nem figyeltem. Celeb híreknél meg pletykáknál megesik. :)

A háttérhez a klip adta az ötletet. :)


’I Don’t Think About You’ is the moment you realize something has no power over you anymore,” Kelly says.
”We all have people and/or situations in life that mold us and sometimes those situations can feel like they’re about to break us, but this song is about that morning you wake up and you don’t even think about it anymore. It holds no power, no weight in your world, and consumes your thoughts no longer. It’s a song about freedom, honestly.”

Kelly Clarkson azt nyilatkozta, hogy a dal arról a pillanatról szól, amikor rájössz, hogy valaminek már nincs hatalma feletted.
Mindenki tud olyan emberek és/vagy élethelyzeteket az életében, amik formálnak minket és néha úgy tűnik ezek a helyzetek megtörnek minket, de ez a dal arról a reggelről szól amikor felébredsz és többé már nem gondolsz rá. Többé nincs hatalma feletted, nem nehezedik rád és többé már nem foglalja le a gondolataidat. Ez egy dal a szabadságról, az őszinteségről."

Jó szórakozást,
LunaSol

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése