2018. március 28., szerda

CNCO - No Entiendo dalszöveg magyarul

Hoztam egy újabb CNCO dalt.

Találtam hozzá jó felvételt (tévé), szóval azzal dolgoztam, de... hm.


És akkor néhány megjegyzés a részemről. :)

Meghallgattam a cd verziót... nekem az jobban tetszik, mint ez a koncertes (és nem azért mondom, mert itt néha kicsit küzdöttek a levegővel... az minden előadónál előfordul (előadónál előfordul, hah!😺), és az izzadságból ítélve messze nem az első dal volt), de most azoknak kedveztem, akik szeretnek nézni valamit a szövegen kívül. :)

A közönséghez intézett szavakat nem fordítottam le, mert csak az általános "koncertes dolgok".

Többször látható zárójelben az, hogy "elhagysz". Ennek két oka van.
Egy: az eredeti szövegben benne van (cd verzión hallani). Kettő: néhányszor a koncertnél is hallani, hogy "te me vas", csak elég halk.


Jó szórakozást,
LunaSol

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése