2018. január 24., szerda

MacGyver S02E14 felirat

Köszönöm szépen a jobbulásokat. :))

Ami a feliratot illeti, már fél 8 óta feltöltésre készen várakozik, de az os szokás szerint ki...khm, táncol az idegeimen, mert 503-as hibát dob állandóan.
Szóval, már nem rajtam múlik, amint engedi feltölteni, hozom.

01.25 9:05
Hát nem mondom...
Éjfélig próbáltam feltölteni, sikertelenül. Elmentem aludni, aztán felkeltem és reggel öttől óránként találkoztam az os "back soon" egysoros üzenetével, de megtörtént a csoda, fent van.

MacGyver S02E14 magyar felirat letöltése

Jó szórakozást,
LunaSol

6 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. Szívesen :) Igen, határozottan javulok. :) Már csak fejfájás, meg orrfújás, ilyenek. :)

      Törlés
  2. Köszi! :) nem véletlenül vagy a legjobb fordító, szerintem legalábbis ;) Jobbulást! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szívesen! :) Köszönöm szépen! :)) Ah, köszönöm szintén, szerencsére már javulok.

      Törlés