2018. január 26., péntek

CNCO - Más allá dalszöveg magyarul

Hát nem mondom, hogy csessze meg a YouTube... de ezt gondolom.

Említettem korábban, hogy dolgozom egy B terven a lyric videókat illetően. A B terv, hogy keresek a YouTube-on jó videókat a számokhoz. Ez egyszerű, de időigényes... kivéve ennél, mert ezt kb. öt perc alatt találtam, és úgy megörültem neki, hogy máris rákérdeztem az eredeti feltöltőnél, hogy használhatom-e. (Koncertfelvételnél gyakran túl távol vagy túl közel állnak... vagy simán csak nem bírja a beépített mikrofon és szinte semmit sem hall az ember. Meg hát ugye, szívesen énekeltetik a közönséget is sokszor, ami ott biztos jó élmény, de a videóknál sokszor nem hallatszik. És akkor még nem is beszéltünk az általam leginkább gyűlölt jelenségről, amitől tengeribeteg leszek, de tényleg: videózik és közben ugrál/táncol a lelkes rajongó... a felvétel fele meg használhatatlan, elmosódott fények, alakok, hangok egyvelege. Ezzel persze semmi gond... bár feltölteni mért kell, azt nem tudom).
Szóval ő zöld utat adott, én meg gondoltam, ha már koncertvideó, megérdemelné a 720p-t.

Aztán kettő napot töltöttem a különböző ingyenes szerkesztők letöltésével és telepítgetésével (meg törlésével, mert nem szemetelünk), és végül egy olyanba botlottam, ami kottára ugyanaz, amit használok, csak más néven fut. Nagyjából itt fogyott el a türelmem és kerestem hozzá a neten egy khm... kis segítséget.
Long story short: meglett a szerkesztő, időközben (amikor nem orrot fújtam vagy a hajamat téptem) csináltam egy feliratfájlt is. Persze a sima srt-t nem ismeri fel. Semmi gond, megnyit, elment lrc-ben.
Mindent összedobáltam, visszanéztem, nagyjából oké, renderelés.
Belépek YouTube-ra, feltöltöm a videót... tölteném. A feldolgozásnál "várólistára" került.

Eltelik fél óra még mindig 0%. Tortát eszek, levágom a körmömet, teát főzök, 0%.
Arra gondolok, hogy egy magánbulira hamarabb bejut kb. bárki, mint ameddig ez a feltöltés tart... ÉS tényleg. 0%.
Lefordítom a Too Good at Goodbyes-t, meg a soron következő CNCO dalt (No entiendo), még mindig 0%.
Álmos vagyok, nekiállok filmet nézni... de mire a végére értem meglett a videó, szóval tessék:



2017. decemberében készült egy koncerten, Argentínában. Ahogy látszik is, ez nem "rajongói felvétel", szóval tiszta a hang és a kép. Mivel első szám (ez volt a Más Allá turné nyitódala) itt többnyire bírják tüdővel is. :)

Jó szórakozást,
LunaSol

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése