2021. október 17., vasárnap

Heti 5 - 2021/06

 A vasárnap kimaradt, mert kutyát kellett nyírni. Mármint a szőrét, szóval...


1 Feliratok

The Equalizer, Chicago Med, New Amsterdam, FBI Most Wanted, 911 Lone Star, MacGyver.
Szorítsunk.


2 Pár filmről pár gondolat

Kígyószem - G. I. Joe Origins (vagy valami hasonló)

Arra emlékszem, hogy örültem amikor bejelentették, de aztán teljesen megfeledkeztem róla.
Nemrég elém került, mert a Viharárnyat alakító színészre emlékszem a Warriorból (magyar cím: Harcos).
Lehet, hogy annyira fáradt voltam, hogy pár percet átaludtam a vége felé, bármennyire küzdöttem, de alapvetően tetszett, bár valahogy nem értem, hogy a fickó, aki elárul lényegében mindenkit hogyan ússza meg ilyen könnyen, de gondolom nem ez a lényeg itt.

A képi világ szép, a sok anime után kicsit fura volt látni a japán világot élőszereplőssel (nem nézek ázsiai filmeket, sorozatokat anime-n kívül), de a mágikus követ leszámítva nem tudok kötekedni (viszont szerintem a kő dolog hülyeség volt).

Bevallom másnap elgondolkodtam rajta, hogy megnézem újra a G. I. Joe - A kobra árnyéka filmet, mert valamikor akkor láttam utoljára amikor kijött, de... ne siessük el a dolgot én azt mondom, gondolkodom rajta még egy kicsit.😂



Mulan

Ebben leginkább az vonzott, hogy emlékeztem rá, hogy volt ilyen mese (Hamupipővel meg Hófehérrel kb egyszerre láthattam, bár egyikre sem emlékszem, szóval ki tudja).

Megnéztem az előzetest (az mindig veszélyes dolog) Úgy voltam vele, hogy "végre valami harcos karakter a sok báli ruhás tipegő között", ráadásul a piros az egyik kedvenc színem, szóval egyértelmű, hogy látni kell.😀
Tudom, tudom, a tudomány és logika elbújhat az érveléseim mögött.

Valószínűleg én leszek az egyetlen, aki ezért nyafog, de én elbírtam volna
valamivel több akció jelentet. Egyébként a sztori jó (ha az ember túllendül néhány dolgon), Disney-ék nem tolták túl a romantikát, de ilyen furcsa helyzetben vagyok a filmmel, mert nem állítom, hogy újra meg újra meg tudnám nézni, de mondjuk egy folytatásra vevő lennék.


3 Őszi megjelenések (ha már filmek)

Venom 2 és az új James Bond film (már kint van)
Dűne (nem tudom, hogy remake vagy más sztori, mint a korábbi)
Eternals (Go, Marvel... gondolom)
Spencer (Diana-film melyben Lady D Kristen Stewart)
House of Gucci (gondolom Gagának kifizetődik a plasztika, mert ebben a filmben (is) főbb szerepet kapott)

4

1 Korcsolyázó autók
2 Vigyázat, óriások
3 Betöltés folyamatban
4 Sárga (macska)köves járda
5 iPhone töltőpont
6 Nehéz esernyők eladók
7 Itt kell sorba állni a kongához
8 Kérlek, kopj le

 

 

 


5

There's no courage without fear.

(Nincs bátorság félelem nélkül)

Mulan (film, 2020)

 

LunaSol

6 megjegyzés:

  1. A „Nehéz esernyők eladók” az valami halálos. Még most is felnyihogok, ha eszembe jut… :-D

    VálaszTörlés
  2. Ebből a Dűne már szeptember közepé "kijött" 2 "HDCAM" verzióban is:
    Dune 2021 720p 720p HDCAM-C1NEM4
    http://rlsbb.ru/dune-2021-720p-720p-hdcam-c1nem4/
    http://rlsbb.ru/dune-2021-v3-720p-hdcam-c1nem4/

    Viszont tegnap már kijött "rendes" is, csak azért, mert a plakáton 10.22 van.....
    Dune 2021 1080p HDRip X264 AC3-EVO
    http://rlsbb.ru/dune-2021-1080p-hdrip-x264-ac3-evo/
    http://scene-rls.net/?s=dune&submit=Find

    VálaszTörlés
  3. Szia :) köszönöm elsőnek is a munkásságot amit csinálsz .. egy olyan kérdésem lenne hogy véletlenül a New Amsterdam-nak a 4. részéhez nem készül mostanában felirat ? Köszönöm :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! De, jön New Amsterdam a héten. Az első pontnál ott van. :) Az mindig a most készülőkre/érkezőkre vonatkozik.

      Törlés