2021. május 9., vasárnap

9-1-1: Lone Star S02E09 felirat

 

Úgy tűnik, hogy jegyzetelős kedvembe vagyok.
Judd felesége neve Grace és ebben a részben van szójáték vele (grace: kegy/kegyelem), de mivel neveket nem fordítunk, így nem feltétlenül "jön át".
A feliratban szokás szerint zárójellel magyaráztam, de gondoltam leírom rendesen is.
Saving grace, mint idiom: valami pozitív dolog egy egyébként rossz helyzetben.
Én leegyszerűsítettem Grace-re az ep címet, mert hát... lényegében róla/róluk szólt a rész.
Na, most már mindent kiírtam magamból, so...

9-1-1: Lone Star S02E09 magyar felirat letöltése


Jó szórakozást,

LunaSol

20 megjegyzés:

  1. Szia, ha nem titok, magát a sorozat részeket, honnan lehet letölteni, mert ahonnan én letöltök(core) az nem mindig jó a felirat hozzá.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, a posztban a "Na,"-ra linkeltem az oldalt, hogy ne leírjam a linket (szeretem az oldalt), de ez online nézős linkeket tartalmaz (tölthetők is), szóval ha nincs adbloackered először azt javasolnám, megment néhány idegsejtet. :)
      Ehhez a részhez már nem tudom melyik linket használtam, de ilyen verzió ez is: https://userload.co/f/94a1f0fa54a4
      Jónak kell lennie, ha mégsem, akkor nézd meg a verziót (hogy ion10 legyen), mielőtt letöltöd, illetve kerüld a highstreamtv-t, mert ott folyton ordít a vírusirtóm.

      A következő részhez pedig ez a verzió lesz: https://userload.co/f/ce698804453a#
      Itt könnyű megtalálni a letöltés gombot, néhány másiknál kicsit körülményesebb, de a többségnél opció.

      Törlés
  2. Esetleg hogyan tudom a feliratot hozzáigazitani az adott részhez?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én azzal csinálom, amiben fordítok (S. workshop), de ha kézzel csinálod időigényes, mert a különböző verzióknál kb 6-10 percenként változik az időzítés és újra elcsúszik onnantól.
      Másik opció, hogy leszeded a megfelelő verziót másik nyelven és azzal időzíted át, de ott arra kell figyelni,
      hogy ha nem egyforma a tábla (számra), akkor az is csak bosszúság.
      Harmadik opció, hogy a médialejátszódban állítod be mennyivel késsen pl a felirat a hanghoz képest, de őszintén, ebbe nem merültem el, szóval step by step leírást nem tudnék adni. :) És lejátszó függő is.

      Törlés
  3. Nálam sem passzol, mert csak 1080p-t töltök a MAGról, ott meg nincs ION10, csak GLHF, GGWP, CAKES és KOGi :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez ion10: https://userload.co/f/94a1f0fa54a4 :)

      Törlés
    2. Persze, tudnék webripet letölteni, de tudod, hogy milyen sz@rul néz ki egy '65-ös 4K tévén? :( Nem véletlen, hogy csak fullHD-t vagy 4k-t szedek le :(

      Törlés
    3. Itt megtalàlod (rarbg) Minden sorozat rész fent van

      Törlés
    4. Akkor még egyszer leírom :) Bármilyen minőségben le tudom tölteni, de fullHD és 4k érdekel csak. Az ION10-es verzió SD minőségű, tehát nem kicsit pixeles a TV-n :)

      Törlés
    5. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

      Törlés
    6. Itt általában feltesznek egy hd-re időzített verziót pár napon belül ami LunaSol verziojából időzitenek.
      A rarbg-n megtalàlod az AMZ HD verziót.
      Azt h mit szeretnél elsőre is értettem de azt hittem menni fog a részletezés nélkül is.
      Az se árt ha torrentezel olyan alapokat elsajátítasz mint a felirat korrigálása mert az tv-n is megy.
      Szép estét!

      Törlés
    7. Ez kimaradt.

      https://www.opensubtitles.org/hu/ssearch/sublanguageid-hun/idmovie-901044

      Törlés
  4. Köszönöm szépen a válaszod. Már kapom is lefele. :)

    VálaszTörlés
  5. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  6. A 10. része a héten jönni fog?

    VálaszTörlés
  7. Hali. Mikor jön a kövi rész? Már nagyon várom! Köszike!

    VálaszTörlés
  8. Szia, megint jól eltüntél. Remélem nincs baj és visszatérsz.

    VálaszTörlés
  9. Szia a következő részt mikor hozod? Érdekelne a folytatás és már nagyon várom. Csak úgy látom eltűntél. Előre is köszi!

    VálaszTörlés
  10. Kedves LunaSol! Régi rajongód vagyok! Remélem, minden rendben Veled! Ahogy azt is remélem, hogy ez a sori nem jut a nagyon kedvelt ausztrál Doctor, Doctor sorsára! Nem ejted ezt is. Nagyon várom a folytatást. Mindazonáltal kívánok jó egészséget és kellemes nyarat Neked!

    VálaszTörlés