2020. augusztus 4., kedd

Heti 5 - 2020/07

Új heti 5 :)
.
1
Közelgő feliratok

Na, kérem!
Ez úgy ért, mintha egyszerre csaptak volna képen, meg öklöztek volna a gyomromba, de... amikor mentem a napi adag SEAL Teamért az LA's Finest teljes második évad fogadott.
Én meg: MIIIIIII vaaaaaan?
A Spectrum Original fogta, és feldobta a teljes évadot, köszi.

Nem akarom, hogy úgy tűnjön, panaszkodom, mert egyébként nagyon örülök neki, de egy headsup azért jó lett volna, hogy tudjon tervezni az ember.
Ennek fényében, amikor már van időzítés hozzá, máris nekiugrom a fordításnak.
Naponta nézem, de a legelső feliratból (svéd volt) autotranslate-tel kerül fel a többi nyelv is, ami több szinten is problémás.
Nekem leginkább azért, mert így - egyelőre - csak olyan időzítésű van, és az én videómnál az pokolian el van csúszva és ha hallás után fordítok (momentán arra felé hajlik a helyzet) akkor a csúszás nem fér bele.

Szóval amint van jobb időzítésem (vagy nekiugrok és keresek egy másik videót... már megint) máris nekiugrom, addig pedig:
Ami már fordítás alatt van: Med és MacGyver.
Utána Doctor Doctorral és Reef Breakkel/Hudson & Rex-szel megyek tovább.
UPDATE: épp az előbb találtam egy új időzítést, este megnézem passzol-e. :)

2
Telenovella

Nem gondoltam, hogy ilyenről fogok itt írni, de ha már láttam...
Újra elindult a Luz María az Izaura TV-n, ha valaki nézné. (Műsorújságban láttam, és bevallom meglepett, mert tavaly már leadták egyszer).
Illetve a sokak által égre-földre keresett 2000-es Fiorella (Pobre Diabla) is felkerült. Már a negyven... valahányadik résznél tart, de keressetek rá online, biztos van, aki kapott az alkalmon és feltöltötte.
Ez az "eredeti Fiorella" Angie Cepedával és Salvador del Solarral (talán még a nevét is eltaláltam), nem az az olasz (?) remake. (Semmit sem tudok "a másikról", ne kérdezzétek)

3
Az állatoknak is elegük van a magukat viccesnek képzelő selfizőkből. :D

4
Két új sorozat a Netflixtől
Warrior Nun
A kettő közül hozzám ez áll közelebb, annyira, hogy 3 nap alatt ledaráltam (a másikból még csak a pilotot láttam).
Július 2-án dobta ki a Netflix és multilanguage van, de azért többnyire mégis csak angol (meg néha spanyol, olasz... és latin helyenként).

A sztori onnan indul, hogy van egy harcos apáca rend, akik védelmezik a Halo-t (nem tudom hogy fordították magyarra, de logikusan nézve, glória), ami egyébként emberfeletti képességet ad a "hordozójának" és az aktuális hordozója halálosan megsérült a harcban, ezért kiveszik belőle, de mielőtt a következő megkapná jönnek a "rosszak" és a néni, akinél van elszalad vele.

A hullaház résznél keres menedéket, de nyilván követik, ezért a már halott Ava hátába teszi, aki igen, így visszatér az életben és lövése sincs, hogy mi a fene van.
Na most, a sorozatot szerintem két részre lehet bontani. Az első 5 (vagy 6) rész inkább a tinisebb vonal, hogy főhősünk nyűglődik, próbálja ki találni mi a fene történik, meg közben kapunk egy röpke szerelmi szálat (amitől később megszabadulunk, szerencsére, mert utálom ezt a kényszer romantikus vonalat).
Az évad második fele pedig lényegében a rendről szól olyan évadzárással, amit szépen megterveztek, mert néhány dolgot már sejtett az ember, de néhány viszont jó nagy meglepetésként éri.

Azt sajnálom, hogy a "nyitott évadzáró" kategóriába esik, vagyis nincsenek szép lezárások, csak véget ér a rész egy drámai ponton.
A harcos részeket jól elosztották, az első részekbe is jutott belőlük azért, és a karakterek szép fejlődésen mennek át. :)

Cursed
Július 17-én érkezett, magyar címe: Cursed: Átkozott (ami picit vicces, mert így Átkozott: Átkozott)
Ez egy meseszerűbb sorozat, de mivel Arthur-sztori, ezért ez nem feltétlenül negatívum.
Az előzetes alapján valamit olyanról van szó, hogy "mielőtt az Excalibur Arthurt választotta volna, kiválasztott egy lányt is". Az első részt láttam... ja, kb pont addig jutunk el, hogy használta a kardot, szóval ez a része stimt. A továbbiakról még nem tudok nyilatkozni, viszont a lánynak valami varázsereje (?) is van, szóval érdekes fantasy elé nézünk.
Én valószínűleg nem fogok valami gyorsan haladni vele, mert az ilyet inkább filmen bírom, de azért az első évadot megpróbálom.
 A zeneszerzője Jeff Russo.

5
Mindig van valami indokom, hogy miért azt az idézetet hozom, amelyiket, de itt igazából csak annyi, hogy random eszembe jutott a napokban. Talán ide akart kerülni. :)

 Minden egyes élő dolognak szüksége van védelemre.
(Beastly/könyv)

LunaSol

3 megjegyzés:

  1. Hajrá!
    Úgy lesz jó ahogy majd csinálod :)

    VálaszTörlés
  2. Hmm, szóval hol is kezdjem? Először is nincs sok komment neked meg jól jön a visszajelzes szóval én vagyok az embered: nagyon szuper feliratokat készítesz és bár én csak Mac kalandjait követem az általad fordítottak közül, miután a blogra rátaláltam olvasva a bejegyzéseidet értem hogy hogy van kapacitásod ennyi mindent fordítani mert minden írásodból nagy neonfénnyel süt hogy egy vidám és hihetetlenül energikus csaj vagy, aki kicsit random is. Szóval köszi a feliratokat. Viszont had jelezzem hogy a Macgyverből MÁR CSAK AZ ÉVADZÁRÓ VAN 😬😬 itt izgulok mert ugyan tudok angolul de könnyebb felirattal meg ha már dolgozol vele akkor csak megvárom de jeeeeeez már nagyon nagyon nagyon várom lunaaaaa😃😃😃🙏❤️.


    Oké új téma bár nem tudom hány karaktert enged írni. Szóval a warrior nunt vegigneztem és egy hihetetlenül király sori, ava meg alapvetően egy gyönyörű vonásu badass aranyos csaj szóval már csak a karaktere miatt is jó volt nézni. Az a cliffhanger kicsit oda csapott a végén, csak néztem hogy wtf? De előtte a politika meg a rend dolgai ezzel a kapuval megspékelve egy nagyon érdekes és izgi sorozatot eredményeztek. Amikor a szarvas démont a raktárban a pasi szeme láttára elviszik az olyan izgalmas rész volt bár nem szoktam izgulni hogy (a vonaton ülve fullhalgatoval néztem és körülöttem voltak barátaim és tőlük tudom) hogy olyan erővel és gyorsasággal csapkodtam a térdem hogy két 6 éves kislányra a frászt hoztam majd szüleiknek akkor állt keresztbe a szemük mikor meghallották a harcos apácák kifejezést😂😂😂



    Na sose lesz vége de legalább van komment xdd
    Szóval a Cursed-őt nézd mert az nagyon nagyon feelinges sorozat, az egyház elég gonosz benne de a tündérek világát, a vikingeket, a politikai intrikákat, egy elég újszerű de így is badass Merlint, és rengeteg Veres és látványos harcot mutat be egy olyan történetbe ágyazva ami után szinte elhiszed hogy valaha voltak tündérek. Nekem nagyon tetszett noha cliffhangeres ez is. De talán pont emiatt várom annyira a kövi évadot.

    Maradok őszinte tisztelettel és mégnagyobb rajongással:
    Fly Pritz (röviden fláj 😂😝, igen nem ez az igazi nevem és igen a mailem árulkodó)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Köszi, a visszajelzést, mindig jól jön. :)
      A MacGyver évadzáró épp az előbb került fel. Tudom, hogy kicsit elhúztam, eredetileg már pénteken felkerült volna, csak az élet közbeszólt.
      Azért remélem, hogy sikerült hozni a várt szintet, és tetszik az évadzáró. :)

      Warrior Nunban nekem elsőre Mary volt a kedvencem, de mindenkit megkedveltem a harcos apácákból néhány rész alatt. Tetszett, hogy kaptak mélységet a karakterek, de csak fokozatosan. Ava alapvetően jó karakter, csak az elején kicsit szétszórt volt (ami mondjuk érthető, csak a sok szuperhős sorozat is mindig úgy indul, hogy "felfedezzük magunkat/a világot" és picit kezd sok lenni).
      A sorozat második fele abszolút kárpótolt, szóval nem panaszkodom és remélem nem kaszálják el, mert... ha ez nem kap elég nézettséget, akkor MI? :D

      Merlint bírtam már a pilotban is, inkább Arthurral vagyok úgy, hogy nem világos - még - hogyan jutunk el ettől az Arthurtól egy "királyibb" Arthurig, de biztos érdekes út lesz. :)

      (Nem látom a mailed XD Az ilyen google-dolog)

      Köszi a hosszú kommentet, nézz be máskor is Fly! :))

      Törlés