2019. október 12., szombat

Sajnálom, bocsi, elnézést

Úgy érzem mostanában csak elnézéseket kérek... na mindegy.
Amikor jogos, akkor illik, szóval ごめんなさい。

Mi van ma? Szombat. Klassz, akkor már egy hete beteg vagyok (nem klassz -.-) ezért nem jutottam semminek a végére. Válltól felfelé mindenem fáj, még a szemem is, de már kb fent tudok lenni és határozottan úgy érzem, hogy a torokfájást "kezelte" a mandulám. (Már csak azért nem tudok beszélni, mert rekedt vagyok és... hát ezért írok ennyit :D).

Állítólag a zöld szín gyógyít, de az én ágyneműmnek nem szóltak erről

Tegnap már kínomban atlétikát néztem (szerintem a tévében csak a sportcsatorna értékelhető és épp az ment) meg indie zenét hallgattam. Egyik sem jellemző rám, de nyugi, a zenéket majd felteszem magyar szöveggel, nehogy lemaradjatok róla. :D
Egyébként nem rossz műfaj, csak hangulat kell hozzá és... amikor elindult egy szakítós szám azzal a szöveggel, hogy "This hurts like hell (Ez pokolian fáj) / But I keep telling myself (De azt mondogatom magamnak) /It's gonna get better (Hogy jobb lesz) / But it's taking forever (De egy örökkévalóságig tart)... hát, mondom ezt sikerült eltalálni.
És oké, szakítós szám, de a 90%-át "ráhúzhatnám" erre a betegeskedő hetemre, mert eljutottam néhányszor a könnyekig. (A sírásig nem... nem mertem, mert attól csak még több zsepi fogyott volna és a torkom már így is kellőképpen össze volt szorulva, szóval...)

Még egy kis zöld
  Miután így kiszomorkodtam magam...
Reggel ültem az ágyon, felugrott a macska (HANA, pont egy éve lesz hónap végén, hogy behoztuk az utcáról, mert nagyon úgy tűnt, hogy a végét járja, aztán... itt maradt) leült a térdemre és nagyon elkeseredett képpel nézett rám. Valószínűleg éhes volt, de jól megnevettetett a tányér-szemeivel.
Igazából egész jó napindító volt, és napok óta először úgy vagyok fent 11-12 óta, hogy nem akarok visszazuhanni az ágyba (bár most is ott ülök, de akkoris! ez haladás... és talán megúszom lázcsillapító nélkül, bár nyugtával a napot, mint tudjuk).

Szóval nekiugrom az új New Amsterdam feliratnak, aztán kitartok és összehozom azt a Medet. Tudom, hogy sokan várják, és még egyszer nagyon sajnálom, hogy ennyit csúszok vele.
Ez a hétvégi "menetrend" aztán hétfőn majd mondom tovább.

Kellemes, napos hétvégét,
LunaSol

22 megjegyzés:

  1. Sürgős jobbulást!!!!!!!!!!!!!!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, ha lassan is de talán sikerül. :)

      Törlés
  2. Jobbulást neked, már kicsit mwegijedtem,h anyudnak lett komolyabb baja,h igy eltűntél.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm. Szerencsére ő jól van. Próbálgatják a vérnyomáscsökkentőket.

      Törlés
  3. Jobbulást! És egyben szeretném megköszönni neked a sok évadnyi fordítást! Zsúfolt napjaimba és egyre kevesebb szabadidőmbe már nem tudom beilleszteni a sorozatok nézését, ezért úgy döntöttem, mindenről lemondok... Nem akartam választani, mert mindegyiktől valahogy nehéz megválni, ezért döntöttem amellett, hogy egyet sem nézek tovább! Azért a blogot követem, mert ki tudja... :D Köszönöm még egyszer a kiváló munkáidat! És gyógyulj meg mihamarabb! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! Nagyon szívesen, remélem hamarosan több szabadidőd lesz és folytathatod a sorozatokat. :)
      (Bevallom én bediliznék, ha nem tudnék legalább egyet-kettőt nézni).
      Ha... úgy értem AMIKOR folytatod őket én itt leszek. :))

      Törlés
    2. Köszönöm még egyszer!!!

      Törlés
  4. Köszönöm, én és kis családom nevében a remek fordításaidat!
    Jobbulást neked, és sok sok energiát a további lelkes munkáidhoz!
    Nagyon várjuk a MED folytatásait! :-)
    :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! Szívesen, sajnos ledöntött ez a betegség, de lelkesedésből nincs hiány. :)

      Törlés
  5. Szia! Nagyon sajnállak, hogy ilyen beteg lettél/vagy! Jobbulást kívánok neked!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Köszönöm szépen! :) Ha végre elmúlna a lázam (a torokfájás hétvégére feladta) meg a mindenhol fáj, akkor az orrfúvás, köhögés már egész elviselhető lenne.
      Azért szem előtt tartom a Shades-et ;)

      Törlés
    2. Most az a legfontosabb, hogy teljesen egészséges legyél! A Shades megvár :)

      Törlés
    3. Igyekszem, csak mindig mikor megörülnék, hogy jobban vagyok, visszaesek. Már unom a jojó szerepet. Bár a torkom szerencsére azóta sem fáj, és ma már a halántékom is enyhült, szóval reménykedjünk! :)

      Törlés
    4. Egy jó barátnőm is már második hete kínlódik ezzel, de a családjában is páran. Valami vírus lehet ez inkább, mint sima megfázás - szerintem. Részemről nagyon nem vagyok orvos-orvosság párti, de azért, ha ennyire beteg lennék és ilyen régóta? Hát lehet hogy mégis lemennék a házidokihoz.
      Mindenesetre neked mielőbb gyógyulást kívánok!

      Törlés
    5. Jobbulást neki! Valójában én sem, de normális házidokim van, szerencsére. Nem jártam nála, de már jól vagyok. :)
      Már csak köhögök, de az kibírható, a fejfájás pedig valószínűleg az időjárás miatt tart ki, de majd az is megunja magát.

      Törlés
    6. Rád gondoltam, amikor az orvoshoz menésről beszéltem :) A barátnőm volt nála, már kutya baja.
      Az hogy a fejed ilyen régóta fáj borzalmas lehet. Tényleg nagyon sajnállak és aggódom is, de reméljük semmi komoly és előbb, mint utóbb teljesen egészséges leszel!

      Törlés
  6. Hasonlóképpen az előttem szólókhoz, jobbulást kívánok és kitartást a továbbiakhoz, és még egyszer köszönet, hogy felkaroltad a Med-et. :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! Most, hogy már fent van a New Amsterdam felirat, igyekszem azzal is.

      Törlés
  7. Köszön9m szépen a MED-t, hogy betegen is megcsináltad.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szívesen! :) A héten jön a következő rész.

      Törlés