2018. december 11., kedd

Jön a téli szünet a sorozatoknál is

Bár Macék majdnem karácsonyig velünk lesznek, a New Amsterdam (2018) már csak jövőre folytatódik.





MacGyver (2016) az IMDb szerint még dec. 21-én is lesz (bár várjuk ki a végét, kicsit fura volt a dátumozás, mert átugrottak egy részt).

A csapatból Jack Dalton kiválik jövőre (Hodovány László, köszönöm az infót).

Az usatoday.com azt írta november végén, hogy George Eads elhagyja a soroztat.
Az infójuk forrása "egy személy, akinek nincs felhatalmazása nyilvánosan megszólalni" (vagyis nyilatkozni a sorozatról... csak nyakatekertebben megfogalmazva).
A CBS (ezen a csatornán fut Amerikában a sorozat) elutasította, hogy kommentálja a hírt.

A The Hollywood Reporter oldalra hivatkozva azt írják, hogy Eads akart kiszállni a sorozatból. Egy névtelen forrás azt mondta, hogy összeveszett valakivel a forgatáson októberben, és elviharzott a helyszínről, annak ellenére, hogy még több órányi munkájuk lett volna.

Én személy szerint sajnálom, hogy távozik, mert a sorozat humor részét többnyire ő viszi, de azért arra is kíváncsi vagyok, hogy kit hoznak helyette.

Mi van, ha nekem ez nem megy?


Ami a New Amsterdamot illeti... Ugyan a csatorna berendelte teljes évadra*, a decembert senki sem tölti a címadó kórházban, mivel a következő rész (S01E10) csak január 5-én érkezik (forrás: IMDb)

*A variety-n az olvasható, hogy "eredetileg 9 részes lett volna az első évad", ezért talán érthető, hogy úgy döntöttek itt szüneteltetik a sztorit.
A sorozatot egyébként Dr. Eric Manheimer memoárja inspirálta (Twelve Patients: Life and Death at Bellevue Hospital).



A feliratok azért nem tartanak ilyen hosszú szünetet (bár az elég biztos, hogy karácsonykor nem láttok), a Doctor Doctor és a Shades of Blue 2. évadjából visszalévő feliratokat még idén hozom. Ezek élveznek most elsőbbséget, minden más... meg ahogy belefér.

És nézegetem a karácsonyi filmeket is. Egyrészt szó szerint, mert nincs igazán karácsonyi hangulatom (és még ajándékokat sem vettem), másrészt meg mikor fordítson az ember karácsonyi filmeket? Nyáron, 35 fokban? 😁
Valószínűleg találomra választott film lesz (igen, én így válogatok a karácsonyi filmek között). És amiket eddig találtam... nos, a hallmark-romantikus kategória.

Kellemes karácsonyi készülődést,
LunaSol

4 megjegyzés:

  1. Szegény Jack... Kár érte... remélem még megenyhül... Ha elfelejteném és elmaradna: Kellemes ünnepeket és nyugodt, hosszú, békés fordítási órákat kívánok! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :DD Köszönöm szépen! Neked is kellemes ünnepeket! :)

      Törlés
  2. Én örülnék ha Jack maradna, nekem nagyon hiányozna, főleg ha úgy akarják kiírni, mint a Lethal Weapon főszereplőjét (azóta is mérges vagyok rájuk...).
    A New Amsterdam fordításodért nagyon hálás vagyok, csak azért kezdtem el nézni, mert láttam, hogy te fordítod. Határozottan megérte! :)
    Köszi az egész eddigi munkádat és előre azokat is, amik még 2018-ban jönni fognak! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. LW-ben még a 2. évadban járok, szóval nem tudom hogyan írják ki, de arra sajnos nem sok esélyt látok, hogy Jack marad. Néhány oldal szerint már csak 2019 első hónapjaiban lesz Mac társa. Ez azért már elég konkrét. Persze a csatorna nem erősíti meg amíg nem muszáj, nehogy elveszítse a Jack-rajongókat idő előtt.
      Tényleg? Nahát! :) Örülök, hogy tetszik a New Amsterdam is. Én is várom már, hogy folytassák. Persze Max a főszereplő, szóval túl fogja élni, de azért kíváncsi vagyok hogyan tekerik tovább. Meg én egy kicsit szurkolok a Bloom-Reynolds párosnak. Tudom, tudom, nincsenek együtt... de majd egyszer talán.
      Nagyon szívesen! :)))

      Törlés