2018. december 8., szombat

Doctor Doctor Au S02E08 felirat

Drum roll, pleeeease! 😋

Épp az előbb fejeztem be a feliratot, és mint tudjátok nem bírok várni reggelig, szóval...

Doctor Doctor S02E08 magyar felirat letöltése


Jó hír azoknak, akik nézik/szeretik ezt a sorozatot, hogy nemrég (októberben) berendelték a negyedik évadot! Jippi-hé!

Ami a feliratokat illeti, a 2. évadból visszalévő két részt még idén hozom, és mivel az első évadot leszámítva nyáron kezdték az új évadot vetítését, a 3. évadot 2019. első félévében lenyomjuk valahogy. :))

Jó szórakozást,
LunaSol

6 megjegyzés:

  1. Nagyon-nagyon köszönöm, imádom ennek a sorozatnak a sajátos humorát!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon-nagyon szívesen! :)
      Én meg a 9. részhez köszönöm a videót. Jut eszembe, újratelepítettem a letöltőt, holnap megnézem elindítja-e az openloados linkeket. Remélem igen, és akkor nem kell bajlódnod a drive-val. :))

      Sajnos a 3. évadról már tudok pár dolgot, szóval fájó szívvel várom, hogy eljussak odáig... de majd túlélem. :)

      Törlés
  2. Én is nagyon köszönöm, hogy csinálod. Nagyon szeretem ezt a sorozatot, és szerintem ti fordítók nem is tudjátok, hogy mennyit jelent nekünk egy-egy sorozat felirat. Sok-sok kellemes percet köszönhetünk a kedvenc sorozatainknak, és ez nélküled nem lenne.

    VálaszTörlés