2019. július 26., péntek

A MacGyver 4. évadjáról

Hogy ebből mennyi valósul meg végül, az majd kiderül, amikor elindul a következő évad, szóval ne vegyetek mindent készpénznek, de ezek a hírek/pletykák jöttek ki nyáron és elég reálisak.


Desi karakterét megtartják a 4. évadban is. Visszatérő szereplőből állandó státuszt kapott. (Ez annyira nem volt meglepő, szerintem)
És bár Desi papíron Jacket jött helyettesíteni, úgy tűnik, hogy erre a szerepre kapunk egy új karaktert, név szerint Russt, akit Henry Ian Cusick fog alakítani (eddig legalábbis úgy tűnik).
Henry karaktere a pletykák szerint egy volt katona lesz, akárcsak Jack, viszont Russ az Oxfordra járt, igazi manipulátor, és nagyon gazdag.
A felsorolásban ez szerepel: drága öltönyök, gyors kocsik, magángépek és egy ház Monte Carlóban. (Kb mint az F1-es versenyzők fele... mi olyan érdekes ebben?😒)
Az biztos, hogy érdekes lesz nézni, ahogy ez a kettő összecsiszolódik (Mac és Russ... bár ezt továbbra is hülye névnek tartom.)
Showrunner fronton is lesz egy kis változás (kezeket fel, hogy érdekel-e valakit)
Azt írták a sorozat továbbra is péntekenként kerül majd adásba és valószínűleg valamikor 2020 elején kezdik el adni a 13 részes évadot.

 (forrás: Deadline)

LunaSol

6 megjegyzés:

  1. Henry Ian Cusick gyorsan talált magának szerepet a Százakból (The 100) való távozása után :D

    VálaszTörlés
  2. Vicces, mert azt a sorozatot most fogom elkezdeni (eredeti hanggal, természetesen) és amikor írtam a bejegyzést, rákerestem, akkor láttam, hogy játszott benne, meg a Lostban is (utóbbit sosem néztem) többek között. Kíváncsi leszek a karakterre, bár elég rövidre szabták az évadot, nem tudom, hogy a befejezését tervezik-e.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mi is eredeti hanggal nézzük a Százakat párommal, magyar felirattal :D A minősége hullámzó, valamelyik évad nagyon jó, valamelyik pedig erős közepes. A Lost-ot végigkínlódtam, de nekem nem igazán tetszett...

      Törlés
  3. Nem tudjátok hogy magyarorszag on mikor jön ki a macgyver 4. évada?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Arra én is kívcsi lennék

      Törlés
    2. Hivatalosat nem tudok, én őszre tippelnék.
      Nézd meg, hogy az előző évadokat mikor kezdték, kb arra felé indul majd. Vagyis, a legtöbbször követik ezt a mintát.

      Törlés