2019. május 25., szombat

L.A.'s Finest (2019) S01E01 felirat


Hoztam egy új, nyomozós sorozatot nektek.
Eredetileg úgy indult a sztori, hogy anyunak kellett volna felirat, de nem volt és már az ötödik résznél jár a sorozat, így... nekiugrottam. :) Ő elég darálósan tudja nézni a sorozatokat, szóval ezzel hamar felvesszük a tévé ritmusát.
(És Doctor Doctort is hozok még vasárnap-hétfőn, mert azzal is beért, utána Shades of Blue és MacGyver jön az LA's Finest mellett).

Bevallom, nekem Jessica Alba hangját kicsit szokni kellett, eddig még csak szinkronnal hallottam, de túl leszek rajta.



LA's Finest (2019) S01E01 magyar felirat letöltése

Jó szórakozást,
LunaSol

4 megjegyzés:

  1. Aki szereti a bad boys filmeket annak ez a sorozat is tetszeni fog.gy vagy úgy megemlítik benne a mozifilm Mike és Marcus párosát.Nekem tetszik,a 3. mozifilmig tölteléknek tökéletes :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, és ha jól rémlik a filmből hozták át Sydet is. Kíváncsi vagyok feltűnik-e még valaki. :)
      Meg ha megnézed a castot, nem no-name színészekkel csinálják. Kicsit féltem, hogy úgy lesz, mint néhány filmnél, ahol nagy nevekkel dolgoznak és a végeredmény mégis pocsék, de nekem eddig tetszik.

      Törlés