2018. október 13., szombat

Késő este jön a Mac felirat

Két pokoli nap és még rosszabb éjszaka után végre elmúlóban van az influenzám.

(Te: hogy lehet a pokolinál rosszabb? Hát, ha a halántékodnál (mindkét oldalon) fáj és feszít az ér, úgy ébredsz, hogy szabályosan fuldokolsz... akkor a hidegrázásos láz már tényleg csak hab a tortán).

Szóval most kezdem a MacGyvert, mert reggelre lettem annyira jobban, hogy 1-2 óránál többet is tudtam aludni.
11 és éjfél között hozom, szóval baglyok már hajnalban is nézhetik, a többiek pedig reggeli közben. :)

Shades of Blue: csináltam míg ki nem dőltem, holnap vagy után befejezem és hozom.

LunaSol

7 megjegyzés:

  1. Jobbulást! Az egészség fontosabb, mint a felirat! Éjszaka amúgy sem érek rá... Alszok! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! Szerintem most már kifelé jövök belőle, tegnap éjjel volt a valaki-üssön-le-míg-elmúlik mélypont.
      Valószínűleg a váróban szedtem össze (pedig három székre ült tőlem aki köhögött ÉS volt köztünk egy úr is), szóval orvoshoz menni igenis kockázatos. Ráadásul így el kellett napolni a fogdokit, mert nem kaptam az orromon levegőt, szóval...
      A kellemes estétről már lemaradtam, szóval szép napot. :)

      Törlés
  2. Mielőbb gyógyulj meg, a felirat ráér :) Laci úgyis alszik :P :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! Azért megcsináltam. :) Mázli, hogy nem két nappal előbb adták, mert tényleg... volt, hogy pislogni sem volt erőm. A Shades csúszik is miatta, meg néhány egyéb "már meg kellett volna csinálni dolog" de ez van. :)
      Lassan, de biztosan haladok. :)

      Törlés
    2. Mint írtam, nekem ráér a SoB :) Gyógyulj, ne itt írogass :P

      Törlés