2020. szeptember 27., vasárnap

Chicago Med S05E11 felirat

 Épp szókincsbővítés zajlik néhány nyelven, mert pl. franciából Mári manzs ö kroaszon* szinten vagyok csak, és... valahogy most "van hozzá hangulatom", szóval kihasználom. :) Nem szeretek szenvedve nyűglődni, szóval...


De közben azért haladok a feliratokkal, mára Med érkezett, de a Hudson and Rex is meglesz lassan és remélem találok már az LA's Finesthez is egy normális időzítést


*Mert az olyan "nagyon francia"... és mert a pincepörköltet nem tudom franciául XD

 


Chicago Med S05E11 magyar felirat letöltése

 

Jó szórakozást,

LunaSol

4 megjegyzés:

  1. Hudson and Rex nevében köszönöm a pozitív előrejelzést. Igazából a saját nevemben :-), mert örömmel várom.

    VálaszTörlés
  2. Hidd el én franciából még annyira sem vagyok... :))))

    Köszi a feliratot?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :)) Én is megküzdöttem vele az elején. Kellett idő, hogy rá álljon az agyam, mert semmit nem úgy ejtesz ahogy írod. (De semmit!) "sah" - chat - macska...
      Őszintén, csak dacból nem adom fel néha. :D

      Törlés