2019. február 13., szerda

New Amsterdam (2018) S01E13 felirat

Kész, este jövök

Egy nappal később... de végülis most is este van. ;)

Volt már szörny, meg teches fickó, most meg orvos

Megjegyezném, átváltottam a vércukorszintet az általunk ismert mértékre, mert Amerikában sok egyébhez hasonlóan (pl. távolságot mérföldben és nem kilométerben számolnak) ezt is máshogy adják meg. (És aki alap szinten ért ehhez, az valószínűleg leesett volna az ágyról, ha azt látja, hogy 700 a beteg vércukorszintje.)

v2: Csak most jutottam el az átolvasásig, szóval a v2 azért van ott, mert kijavítottam néhány elütést és frissítettem a feliratot is.



Épp upswingben vagyok (pókerből nyúltam, de nem a játékról van szó), szóval a Shades of Blue felirata is hamarosan érkezik. :)

New Amsterdam (2018) S01E13 magyar felirat letöltése
 
Jó szórakozást,
LunaSol

8 megjegyzés:

  1. Ez gyorsan megvolt! Ezt hogy csináltad??? Köszönöm!!! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm. :)) Varázsoltam. :-D Oké, nem, de nagyjából úgy éreztem. Ahogy kész volt már fel is töltöttem, mert nincs kedvem több e-mailben elmagyarázni, hogy tessék megnézni letöltés előtt, hogy az *én* feliratomat töltsék le... vagy ne nekem panaszkodjanak. (Mondom ezt úgy, hogy egyébként megértem őket is).
      Amúgy még csak ma tudtam átolvasni és javítani az elgépeléseket (tegnap úgy eldőltem, hogy csak na), szóval... talán nem volt túl zavaró, és legalább fent volt. :))
      Szívesen! :))

      Törlés
    2. Én észre sem vettem! Csak óvatosan a sok munkával, nehogy a rovásunkra menjen! :D

      Törlés
  2. szia:) valamikor lesz The Arrangement felirat? Nagyon várom már! Előre is köszi:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! :) Lesz... csak most hirtelen nem tudom hova tegyem be, de egy-két héten belül próbálom folytatni. :)

      Törlés