2018. április 15., vasárnap

Ez meg az

Úgy éreztem, jövök annyival, hogy elmondjam miért nem volt a héten felirat (a MacGyvert leszámítva).

Hétfő óta minden nyavalya megtalált. Kezdtük fejfájással, megfázással, aztán, hogy ne unatkozzak hidegrázás és láz. Pénteken a fogam is elkezdett fájni, de gondoltam "nem olyan vészes", tévedtem.
A jó hír, hogy ma végre használ is valamennyit a fájdalomcsillapító és nem csak hasztalan bogyók. Még nem vagyok kint a vízből, de megúszom ügyelet nélkül (végülis ez volt a rövidtávú cél).

Szóval a "heti menü" miatt vagyok ilyen tetű lassú, mert kimerítette a szervezetem ez a sok khm, minden.
Feliratok közül a Doctor Doctor következő részével vánszorogtam a héten (50%), de most nekiülök a MacGyver-nek (este vagy holnap) szóval... majd utána folytatom.
"Töltöttségi szinttől függően" a MacGyver új felirata hétfő este vagy kedden érkezik.

LunaSol

8 megjegyzés:

  1. Jobbulást! Az egészség az első!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! Igen, erre mindig rájövök, amikor megbetegszem.

      Törlés
  2. Jobbulást, első hogy meggyógyulj :) a sorik megvárnak, nem szaladnak sehova. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! :) Megvárnak, csak bosszantó amikor van egy menetrend, aztán az egész borul és még csak nem is valami jó dolog miatt. :)

      Törlés
  3. Mielőbbi gyógyulást LunaSol :)

    VálaszTörlés
  4. Jobbulást! A sorozatok megvárnak! És természetesen mi is :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! :) Igen, a türelmesen várók vannak kevesebben sajnos, de évente egyszer (az évad végén) olvasom csak el az online oldalak kommentjeit. Nem kínzom magam. :)

      Törlés