2021. április 16., péntek

Heti 5 - 2021/01

 Kicsit meglepődtem, hogy idén ez az első, de túllendültem rajta.

1 Hétvégi feliratok: Lone Star: 75%, MacGyver 50%


2 A Sólyom és a Tél Katonája, The Falcon and the Winter Soldier

Még csak három részt láttam belőle, de ügyes volt a nyitás, mert rögtön az elején Sólyom-bevetést látunk, mielőtt mélyebben belemegyünk a karakterekbe, szóval nem marad el a klasszikus Marvel érzés (teljesen), bár nyilván ez sorozat.
Redwingről nekem egy űr-lövöldözős-játék jut eszembe (nem emlékszem a nevére), ahol a "főhajónak" volt egy "kis társa". A "madárjelmez" pedig továbbra is klassz, úgy tűnik mintha updatelték volna.
A szárnymozgások nagyon tetszettek, meg az, hogy pajzsként is funkciónál, bár a logikus felem nem érti egészen a vezérlés részét. (Már elfelejtettem az eredeti sztorit, de manuális vezérléssel nem menne ilyen gyorsan... Persze rögtön tegyük is félre a logikát, ha szuperhős filmekről van szó, mert sok mindenbe bele lehet kötni, tudom). :)
A politikus bejelentésénél azt mondtam, hogy "Oh, nooo, you didn't*" (Oh, nem, nem tetted), mert éreztem, hogy mi jön sztori szerint, de mégis olyan ostoba lépésnek érzi az ember.
*Angolul kommentálok nézés közben, mert átvált az agyam és... bár talán hülyén hangzik, de egyszerűbb, mint átfordítani magyarra amit gondolok.

 

(Vigyázz, spoiler!)
A második rész kb a bevezető (eddig így látom), a harmadikban pedig "indul a buli".
Sharon (?) enyhén gyanús nekem, de majd meglátjuk.
Zemóval kapcsolatban pedig csak annyit, hogy igazán összehozhattak volna valaki mást, mert most megint kapunk egy rossz tagot, akiről kiderül, hogy sokkal mélyebb karakter, mint képzeltük?
Wakanda lady a harmadik ep végén ígéretesnek tűnt, de aztán rájöttem, hogy nyilván nem hozzák a csúcs W-tech cuccokat ide (bár ki tudja).


És hát, én igyekeztem, de csak nem tudok elmenni az új Kapcsi mellett, aki... őszintén, nekem rém ellenszenves valamiért (de nem azért, mert "átveszi Steve helyét", hanem csak úgy általában nem tetszik a karakter stílusa. Tuti lesz még rosszabb is. A segédje, vagy kicsoda ígéretesebbnek tűnik.)


3 Rövid tech hír.

Nem t'om használ-e valaki LG mobilt, de nemrég hivatalosan is bejelentették, hogy végeztek a mobilok gyártásával. A már legyártottakat persze eladják, szóval egy ideig még lehet kapni belőlük és a support is él még... valameddig, de új készülék már nem érkezik tőlük.


4 Árnyék és csont - Shadow and Bone

Újabb fantasy könyvadaptáció. A Netflix április 23-án dobja majd fel az első évadot és az előzetes alapján ígéretesnek tűnik. (Legalábbis látványra jobb, mint amilyen a Shadowhunters volt).
Ha jól emlékszem trilógiáról van szó (könyvek terén, anno csak az első kötet olvastam), szóval ha elnyeri a közönség tetszését 3 évadot gond nélkül megélhet (és tudjuk, hogy némi "kreatívkodással" akár tovább is húzhatják, ha szeretnék).


5 Mindenki tehetséges valamiben.
(Leigh Bardugo: Shadow and Bone – Árnyék és csont/könyv)


LunaSol

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése