2019. november 11., hétfő

Infós poszt

Egy apró trükkel rá lehet venni a feliratozó programot, hogy többször is megnyíljon, szóval jelenleg két film és három sorozat van betöltve. :) Holnap (kedden) a Chicago Med érkezik először (délután), mert azt többeknek hétvégére ígértem, de pénteken kaptam 100 oldal javítandó szöveget (és utáltam minden percét), ezért félre kellett tenni kicsit... hát, minden mást. (Még jó, hogy volt itthon kaja, mert a boltot is fé're tettem).


Szerdán is hozok feliratot, csak még nem tudom melyiknek érek a végére, így nem tippelgetnék. (De nagyon akarok már egy Reef Break-et, szóval a héten valahol azt is hozom (lehet, hogy hétvégén... de az is a hét része).
Mondom, amit még tudok:
A Shades of Blue-ból már csak két felirat hiányzik (remélem, jól számoltam), valahol a következő két hétben jön az egyik, aztán december eleje felé a befejező. Köszönöm mindenkinek a türelmét.
Hozok majd 10 hasznos-t is. Kicsit elmegyünk egyikben-másikban a fordított orvosos sorozatokban sokszor hallottak felé is.
A MacGyver (2016) következő, 4. évadját 2020 "elejére" tolták (ez talán már nem újdonság). Hogy ez pontosan mit jelent, még senki sem tudja, mert egyelőre hónap szinten sincs kezdési dátum. Az viszont feltűnt az IMDb-n, hogy bár a sorozat főoldalán nincs befejezettnek jelölve, viszont ha a castig legörget valaki, a főbb színészeknél, ideértve a címszereplő Lucas Tillt is, már úgy szerepel, hogy 2016-2020. Nem tudom, hogy valaki önhatalmúlag döntött úgy, hogy odafirkantja, vagy ott már tudnak valamit, amit mi még nem, de azért nem árt felkészülni rá, hogy talán az utolsó évadot látjuk majd. (Ha esetleg mégis lesz 5. évad, majd örülünk :D)

Kellemes hetet,
LunaSol

5 megjegyzés:

  1. Szia LunaSol!
    Jól számoltad a Shades of Blue 9. és 10. része van már csak hátra :)
    Nagyon jó hír, hogy nemsokára megtudhatom mi lesz a történet vége!
    Köszönöm szépen a munkádat.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia sandrativadar! :) Nagyon szívesen! Már úgy megtekerték, hogy én is kíváncsi vagyok mi sül ki ebből. :)

      Törlés
  2. Köszönet az áldozatos munkádért! Ez mellett szeretném egy kicsit a Doctor Doctor mellett letenni a voksot, amit már múlt hétre igértél, és a következő két hét tervében sem említed! Üdv: cibe

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szívesen és... oh! Kicsit rejtélyesre sikerül a bejegyzés, nem soroltam fel mindent. Dolgozom már (egy ideje) a következő Doctor Doctor feliraton (az az egyik betöltött), csak napot nem akartam mondani hozzá, de a héten azzal is befutok. :)
      A következő két hét terve nem az, ami fent van, csak a Shades befejezését terveztem meg (egyelőre), és kiírtam, hogy tudják kb mikorra várható. A jövő hetet majd hétvégén tervezem meg, attól függően hogy állunk. :)

      Törlés
  3. Köszönöm szépen a választ!

    VálaszTörlés