2020. december 1., kedd

LA's Finest S02E06 felirat

 Végre odébb álltak ezek az útmumusok!

Hetek óta törték itt a betont a ház előtt, meg mellett. Csöveket tettek le. Értem én, hogy nem őket kell utálni, mert csak elvégzik a munkát, de attól a dög hangos géptől képtelen voltam megmaradni itthon. ÉS itt voltak még hétvégente is. (Ja, és egy vízvezetékcsövet is eltaláltak, szóval egyik este még a vízmű is "kivonult").

Egy ideig szenvedtem tableten a fordítással, de istibizti, bárki írta azokat az appokat, nem gondolta, hogy lesz olyan őrült, aki 40 perces sorozatokat akar rajta fordítani (billzet nélkül).

No, mindegy. Most már elkezdték betemetni amit kiárkoltak. Keresztül-kasul "felszabták" az utat, szóval remélem elég volt már.


LA's Finest S02E06 magyar felirat letöltése


Holnap újra itt vagyok,

LunaSol

4 megjegyzés:

  1. Minden szuper -csúcs vagy -köszönöm ismét!

    VálaszTörlés
  2. Utóirat!!!!!
    Igazán irhatnál a "Jézuskának" hogy karácsonyra hozzon neked egy jó Laptopot!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Haha, tényleg csak akkor lesz, ha Jézuska hoz, mert ez az év nem túl fényes gazdaságilag... nálunk sem.

      Törlés