2020. június 9., kedd

Heti 5 - 2020/04

Ne a hírhozót bántsátok.

.
1)
Az LA's Finest 2. évadjáról

A sorozat most hétfőn indult volna rögtön három résszel is. Én már szinte tűkön ülve vártam, de... várhatom tovább.


A TVLine hírei szerint a Spectrum "valamikor 2020-ban"-ra halasztotta a sorozat 2. évadjának kezdését. (Szerintem ez jó eséllyel lehet akár az őszi szezon is.)

Mint tudjátok, Amerikában most épp tüntetnek (megint) a rendőri brutalitás ellen a nemrég történtek miatt, ezért valamennyire érthető, hogy nem akarják a kick-ass csapatot most a képernyőre tenni. Másfelől viszont, minden értelmes ember tudja, hogy a tévé (többnyire) csak fikció, ezért ez egy elég gyenge magyarázat, de mivel mindenki lábujjhelyen jár a téma körül, valószínűleg inkább biztosra mentek. (Engem az bosszant a legjobban, hogy képesek voltak szinte a beharangozott premierig várni ezzel a döntéssel és... na mindegy).

Egyébk kapcsolódó: a Fox 1-2 hete bejelentette, hogy ősztől látható náluk az első évad.

2)
Reef Break

Nemrég láttam, hogy a magyar címe "Különben dühbe jövök" lett. I'm sorry, WTF?
Apró kommentár: Bárki is volt az a barom, aki ezt a címet adta a sorozatnak, valószínűleg Bud Spencer rajongó, amivel semmi gond nincs, én is szeretem a filmjeit. Ugyanakkor MINDENKInek ő ugrik be a nagyon hasonló Különben dühbe jövünk című filmje miatt (Terence Hillel), épp ezért óriási hiba volt egy laza, szörfös, parti-nyomozós sorozatnak ilyen magyar címet adni.
Ülj le egyes. Mi mást lehet erre mondani?

3)
Ja és a feliratok

Még az előzőből vissza van a Reef Break és a Doctor Doctor, készül.
Közben Med, Hudson & Rex és MacGyver is lesz, mert... valahol le kell vezetni a szomorúságot, amiért nincs LA's Finest.


4)
Batwoman

A készítők nem csak helyettesítik Ruby-t egy másik Kattel, mint ahogy a Barátok közben cserélgetik a Tildákat/Noémiket. Nope, sir, a Kate Kane karakter is befejezte. (Mondjuk szerintem ez várható volt)
Az újoncunk, aki magára ölti a köppenyt, Ryan Wilder (karkter) lesz egy kiszivárgott infó szerint.

Vajon milyen lesz ez a Ryan?
Egy 20-as éveiben járó nő, aki Kate komplett ellentéte, mivel kedvelhető, kicsit vicces és józan (?). Atletikus, leszbikus, jól képzett harcos, de kicsit sem a tipikus "amerikai hős".
Jelenleg még keresik a színésznőt a szerepre.

5)
– Jaj, Persephone! Túl sok vodkát tettél bele.
– Megcsúszott az üveg – felelte Persephone szomorúan az ablak előtti fonott padról.
(A hollófiúk/könyv)

LunaSol

4 megjegyzés:

  1. Nekem ezek közül két kedvencem van, a Hudson and Rex és a Reef Break. Nagyon köszönöm az eddigi felirataikat, nagyszerűek, nagyon jól eltalálod a "szellemiségüket", és persze igencsak várom a további részek feliratait.

    VálaszTörlés
  2. Az LA's Finest halasztása engem is elszomorít, tényleg szerethető sorozat. Nálam a Doctor Doctor és a Reef Break a nagy kedvencek, utóbbiért szintén nagy kár, hogy nem lesz folytatás. Köszönöm a munkádat!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, még mindig a nézettség a nézettség számít :/ Valószínűleg a Reefből hiányolták, hogy nem lövöldöznek 5 percenként, vagy nem tudom.

      Törlés