2019. december 7., szombat

New Amsterdam (2018) S02E08 felirat

Olyan vagyok, mint a Terminátor. Mindig visszatérek. :D

A teljes érzelmi skálát végigzongoráztam a géppel a mély-depressziótól a haragon át a megkönnyebbülésig bezárólag, amikor végre újra rendesen kezdett működni.
Vesztettem némi feliratot (épp rászoktatom magamat a rendszeres mentésre... eddig hasznosnak bizonyult), de nem veszett el minden. Hál' Istennek egyébként, mert ez a kicsit sem vidám New Amsterdam rész nem tartozik a kedvencek közé. Nem szívesen ugrottam volna neki még egyszer.


New Amsterdam (2018) S02E08 magyar felirat letöltése

Jó szórakozást,
LunaSol

6 megjegyzés:

  1. Szia LunaSol! Örülök, hogy csak géphiba volt és nem ember :)
    Kérj a Jézuskától újat! Hátha telik neki rá xD
    Nem vagy máshol elérhető (én legalábbis nem találtalak meg, FB, Twitter stb.), szóval azért ide kommenteltem amíg inkognitóban voltál.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia sandrativadar! Gyanús nekem ez a gép! Este elolvastam a kommentedet... reggel bemondta az unalmast. Három napja lényegében csak mentek, hogy minden meglegyen külsőn is. Közben leállt néhányszor, szóval azt hiszem ideje... hogy "társat" kapjon.
      E-mailben utol lehet érni azért. :) Social mediahoz nincs sok kedvem, azért döntöttem anno a blog mellett FB helyett.
      No, mindegy, végre látom már a bitek végét, szóval holnap már feliratot is hozok. :)

      Törlés
    2. Én már valahol írtam, hogy kérj a jézuskától másik gépet :)
      Az email címed tutira jól el van rejtve, mert én nem látom sehol.
      Na de lényeg, hogy itt vagy és nem te voltál beteg!

      Törlés
    3. Um, mindegyik feliratban benne van rögtön a Fordította: LunaSol alatt. Már abszolút reflexből írom azt a sort és a kezdetektől odaírom az évad-ep után, szóval biztos meglesz az. :D

      Törlés
    4. Én csak a Shadest nézem tőled, de ott, legalábbis ennél az évadnál sehol sincs email cím, csak a neved.

      Törlés
    5. Ez nagyon furcsa, mert mindig beleírom.

      Törlés