2019. június 10., hétfő

Shades of Blue S03E04 felirat

Meghoztam!
(Kis háttérsztori: igazából nem ma terveztem befejezni, hanem korábban, de pont belefutottam a Szeretném, ha szeretnél című filmben az egyik csatornán, és nagyon furcsa volt egyszerre hallani JLo-t az eredeti hangján, és szinkronizálva is, szóval a saját tervemhez képest kicsit csúsztam, de azért itt van)


Shades of Blue S03E04 magyar felirat letöltése

Egyéb infó: hamarosan folytatódik a Hudson & Rex, szóval nem csak a hőség érkezett meg. Május 30-án a csatorna (City) kiadott egy nyilatkozatot, miszerint olyan népszerű a most indult sorozat, hogy berendelték a második évadot is.

Jó szórakozást,
LunaSol

4 megjegyzés:

  1. Nagyon, de nagyon szépen köszönöm! Nagyon várom a folytatást :)

    VálaszTörlés
  2. Nem tűntem el végleg, csak átmenetileg :) Köszönöm a feliratot LunaSol :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ah, már töprengtem, hogy hova lettél!
      Szívesen GreyWolf :)

      Törlés