2017. augusztus 24., csütörtök

Shooter S02E06 felirat

Hah! Fent van az új rész felirata.

Shooter S02E06 magyar felirat letöltése.

Igazából, már egykor végeztem, de mivel egész nap kijelzőt bámultam, már égett a szemem, szóval tartottam egy óra szünetet (vacsi címszóval).

Így, hogy van rendes felirat, talán az a google fordítós csodaszemét feltöltő (aki természetesen mindezt anonim követi el) nem borzolja a feliratra várók idegeit, de azért nem sok esélyt látok rá.

Anyway, az a biztos, ha letöltés előtt belenéztek a feliratba. Erre OS-en van is lehetőség, szóval tessék használni, így legalább nem a play gomb lenyomása után kell azzal szembesülni, hogy milyen a felirat.

Jó szórakozást,
LunaSol

11 megjegyzés:

  1. Már nagyon vártam a feliratot, köszönöm :) Párom is rákattant a sorozatra ;) Sajnos nagyon sokan csinálnak Google fordítós szemetet, amit képesek feliratnak nevezni :( Ez még nem is lenne baj, de sok az igénytelen ember is, aki beéri vele :( Engem az infarktus kerülget, ha ilyen feliratot látok, pláne, ha véletlenül le is töltöm...

    VálaszTörlés
  2. Igazából nem gonosz a googlis fordítást feltöltő csak hülye. A Bsplayer(2) megkeresi a filmhez illő feliratot, ha nem talál magyart, vesz egy angolt, és lefordítja google-val. Viszont van egy beállítása, hogy ezt automatikusan töltse fel az Opensub-ra. Na ezt a többség meg sem nézi, csak ok-zza a beállításokat.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez sajnos így igaz! Még szerencse, hogy az Elementary tiszta forrásból kerül ki! :D

      Törlés
    2. És a Criminal Minds is! :-)

      Törlés
    3. Ezt nem tudtam (én VLC-vel élek). Mondjuk alapból nem értem azokat, akik csak eszetlenül nyomkodják az oké/elfogad gombokat, de én az az "állatfaj" vagyok, aki szereti tudni mi és mit csinál a gépén. Nyilván nem vagyunk egyformák.
      Azért köszi az infó. :)

      Törlés
  3. Mikorra várható a következő? És hálám üldözzön örökké, hogy viszed ezt a sorozatot!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mivel ott tartunk ahol a tévé is, ezért heti egy rész van. És a magyar felirat csütörtökönként kerül fel.
      A 7. rész felirata néhány perce már elérhető.
      Egyébként a második évad összesen 8 részből fog állni, tehát már csak jövő héten jön új.

      Törlés