2017. március 31., péntek

Hétvégi tervek

Néhány perce már péntek van, szóval gondoltam, mivel épp itt vagyok, akár meg is írhatom a hétvégi menetrendet.

Lássuk csak...
Kikukázni a hiányzó 2015-ös WSOP részeket (p11, p15 illetve a ft.d1=final table day 1).
Szilvás teát venni (találtam egy olyat, ami a Nestea Havas Szilvájára hajaz, de egész évben kapható. Hah! Ennyit rólad, Nes! :)
......
Ja igen, a feliratok! Kicsit elkalandoztam.

Péntek van, tehát ma este (ottani idő szerint) kerül adásba a következő MacGyver rész, tehát hétvégén jön a felirat.
Addig is pókert nézek egyebek mellett, elkezdem a következő Superstore részt is, de ha nem végzek vele mire felkerül az új MacGyver, akkor csak hét elején várható... vagy legalábbis a MacGyver után. És természetesen nem feledkeztem meg az APB javításokról sem.

side note: Pont eszembe jutott egy régi újságcikk (nem a komoly fajtából), valami olyan címe volt, hogy "Mit tanulunk a filmekből" és volt 10+ pont, ebből az egyik: mindig van legalább annyi pénz a zsebedben, ami fedezi a számlát. :)

Hétvégén jövök,
LunaSol

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése